2010-06-11 | 10:11:37

graduation graduation graduation

Och jag har tagit stu... gått ut grundskolan*. Och jag är så ofantligt glad. Ni anar inte vad jag kämpat, och nu är det äntligen över. Lite blandade känslor var det allt, kryddad med mycket tårar. Precis så som det ska vara - bitterljuvt. Resultatet av tre års slit på högstadiet blev stipendie i samhällskunskap och 310 poäng, samt ett intyg på att jag varit elevstödjare. Dessutom erhöll jag på nationaldagen ett diplom från kommunen för mitt EM-guld. Jag är nöjd.

Skenet bedrar, jag var inte lyckligast. Men lycklig, det var jag. Kommer sakna er, mina fina vänner. Ni är underbara! Jag kommer aldrig glömma er, ni är bäst.

bilden är julias.
1 Kommentarer
Eric:

Grattis!

2010-06-11 | 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: