2011-10-16 | 23:22:35

nu vaknar staden långsamt och jag är full igen

Hej vänner. Jag lever, mår bra. Äter, sover, dricker. Tränar, pluggar, lever livet. Tänker för mycket på saker jag försöker att inte tänka på och är inne på facebook för mycket. Spelar wordfeud, äger och förlorar lite om vartannat. Livet är en fest och jag är medelpunkten, eller hon som sitter i soffan och iakttar - det beror på vilken sida jag vaknat på. Ville mest säga att jag inte gått under jorden. Har en annan blogg jag uppdaterar på, men den är naken sårbar och väldigt skör. Vet inte om ni skulle klara av att läsa den.

(Jag älskar dig.)
1 Kommentarer
Hanna - Utanlikhet.:

Åh. <3 Jag älskar dig med! Trots världens fulaste bild är det en väldigt fin vänskap bakom.

2011-10-18 | 08:50:18
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: