2011-01-12 | 12:50:27

Less is NOT more


Det är så mycket man vill ha och så mycket man inte kan hålla fingrarna ifrån, så mycket som gräver hål i ens plånbok. Inte blir det bättre av att jag inte hinner spara något till allt det fina innan jag ska iväg, investera eller är tvungen att använda mina pengar på sådant jag inte har ens en gnutta lust till att göra. Jag. Vill. Inte.
(För jag vill ha ringar och armband och skinnshorts och längre hår och linnen och jeans och nöjden och halsband och skor och örhängen och läppstift och nya löparskor och ännu mera ringar och finare ansikte och underkläder och jackor och kjolar och cardigans och systemkamera och sådär.) Men jag får hålla ut ett tag till, snart är jag ekonomiskt oberoende och då ska inte sånt här röra mig i ryggen. Gotttt
2 Kommentarer
thesswester - inte som alla andra:

ekonomisk oberoende ? :o

2011-01-12 | 14:19:12
URL: http://thesswester.blogg.se/
thesswester - inte som alla andra:

sv: är det för att du ska jobba ? :D

2011-01-12 | 15:04:25
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: