2010-07-30 | 19:43:42

Hope you will enjoy my work

Sådär. Har fixat och trixat lite. Tyckte det var dumt att skjuta på bloppis-grejen så fixade den med detsamma. Som ni (förhoppningsvis) ser har gjort en ny flik under headern till bloppisen, så att det är lätt för er att komma in på och hitta den.


Så här ska det se ut (rödmarkerat). Gör det inte det beror det troligtvis på att ni har firefox.

Och om ni trycker på länken är det meningen att ni ska förflytta sig till min bloppis:

Alltså hit, där det är meningen att jag så småningom ska lägga upp kläder osv som jag vill sälja.
Men det gör jag inte förrän jag kommer hem.

Skulle bli glad om ni lämnade en kommentar på vad ni tycker. Tack på förhand!
Nu måste jag packa (åker imorgon). Toodels!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: