2010-07-29 | 23:58:32

As soon as I'm back, probably

Kommer att (med all sannolikhet) starta bloppis när jag kommer hem igen. Från VM. Har så mycket skit som ligger och skräpar, som jag bara måste bli av med. Kom på det att bara för att jag inte använder kläderna, skorna, smyckena you name it behöver det ju inte betyda att inte någon annan tycker om det. Hehe.
Så, stay tuned! Slänger upp den så fort jag kommit hem, har tid och hunnit rensa lite kläder.

Tror det kan bli riktigt bra faktistk. Samtidigt som jag (förhoppningsvis) hovar in med lite cash får jag ju plats med mer i gaderoben. How does it sound? I would say splendid!
1 Kommentarer
annablom:

Jag skulle vara intresserad! Tycker det låter som en toppenidé :)

2010-07-30 | 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: