2010-12-27 | 21:54:54

My expectations are lower than they would


Har jag berättat att jag blivit brunett? Tror inte det va. Inte sådär lite pnutti-fjuttigt brunett utan mörkt mörkt brun. Nästan-svart-i-vissa-ljus-brun. Rätt fint faktiskt, och jag gillar det. Men måste sola för just nu ser jag ut som wannabe snövit och DET, mina vänner, är inte fullt så charmigt! Jag ska visa det någon dag, lovar. :)

Taggar nyår för tillfället, som ska bli skitbra! Sätter dock inte ribban för högt, så att jag i slutändan blir besviken. Är så mycket nu för tiden som förstörs på grund av för höga förhoppningar.
2 Kommentarer
Hanna.:

Det kommer bli bra, det vet jag. Men vi ger inte för mycket då man ofta istället blir besviken. Tar det som det kommer! Bra är du, Ottilia. Tack för dagen :} <3

2010-12-28 | 01:43:21
URL: http://utanklikhet.blogg.se/
anna:

Tack, för din kommentar. Varför jag valde att skriva om dem kanske du redan vet. Jag må inte veta deras historia, men jag vet en persons historia och därför valde jag att skriva om vad som upprör mig. När jag såg den mannen i somras blev jag påmind om den personen, därför valde jag att skriva om just det ögonblicket. Självklart ska man inte vara fördomsfull, men jag skrev vad jag kände. Att det upprör mig att se vad som kan hända med folk för att något går snett och självklart är det synd. God Jul! :)

2010-12-28 | 12:36:05
URL: http://pensando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: