2010-12-29 | 00:11:15

The best jewelry store online!



Ett tips, såhär på kvällskvisten, är att ni öppnar en ny flik i webbläsaren och skriver in www.jfr.se i adressfältet. Ni kommer skatta er lyckliga över den syn ni får och inte veta vart ni ska ta vägen. För det här, kära vänner, är världens bästa smyckesbutik på nätet! Ovan har jag listat en del favoriter, långt ifrån alla, som ett smakrpov på att jag inte snackar bullshit.
Så, för att göra en lång historia kort, ville jag bara tipsa om en sida jag rådiggar över allt annat. Tipset heter JFR och är undertecknet Jennifer Forsberg. Varsågod. :)
1 Kommentarer
Jonna Hedlund:

sv: det tycker jag! :D leopardnaglar känns så rätt just nu! föresten, jag gillar saijtam.se bäst när det gäller smycken :)

2010-12-29 | 21:25:59
URL: http://unknownmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: