2010-12-21 | 10:37:07

lksnflwknldwmasöljjhsugubre

Är så inihelvetes förbannad och upprörd just nu att jag varken vet ut eller in. En sak vet jag och det är att jag inte borde skriva det här, men det spelar ingen roll. Ni får tro vad ni vill om mig. Hade lagt ned hela min själ på att göra en så fin julklapp som möjligt till min mamma, verkligen lagt ned hela jävla själen på det. Men vad tror ni häde? Jo usb-helvetet gick av i datorn, när jag skulle skriva ut det och framkalla bilderna. DET GICK AV!!!! plus att precis hade "klippt ut" det till usb:et istället för att bara kopiera!!! jävligt roligt, not. Så nu ligger det i en söndrig plastpinne, omöjlig att få ut. och inte finns skiten på datorn heller. Fan för mit liv. Läste igenom det, men tror ni jag kommer ihåg NÅGONTING av det? nä självklart inte. var så fint skrivet att jag nästan lade av en tår själv, men nu är det ju helt borta. Som om det aldrig hade funnits. Som om jag aldrig hade skrivit det. Som om jag inte brydde mig.

Translation: I'm pissed off, don't ask.
1 Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3:

ha ett härligt lov sötnos =)

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-21 | 13:33:57
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: