2010-08-25 | 22:41:20

Nowadays, i'm pretty happy bout' being me


Blir ett par sådana här imorgon på första håltimme. Längtar. Förutsätter att min storlek finns kvar. Orkar nämligen inte vänta på mina boots som kommer först i oktober. Känns inte riktigt läge att gå runt i gröna converse, nu. 

Haft klädbytar-dag med Julia idag också så har en massa nytt som skulle passa utmärkt till skorna. Dessutom har jag dansat 3 dagar i rad, och imorgon ska jag nog parkera mig på gymmet några timmar.

Imorgon väntar förövrigt en skoldag med 3 språklektioner inplanerade. Gud så roligt! Har nog ett av stadens bästa schema. :) 
1 Kommentarer
Elin:

Sv; Tack snälla!

2010-08-31 | 20:55:43
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: