2010-04-28 | 20:09:54

The city's hockey team has done it again

Har lyckats förlägga kameran, så det blir inga bilder förrän jag hittat den. Kom precis på att jag glömt hylla HV 71 för det välförtjänta sm-guldet de spelade till sig så sent som i lördags. Grattis! Det var cortegé för dem idag genom hela Jönköping. Värt. Stack ner och tränade vid fyra till sex, och när vi väl var klara - leriga och dana - kom hela polispatrullen, fyra lastbilar och lika många bussar förbi oss på lång rad. Givetvis med sm-laget i spetsen.
Kan berätta för er att hela laget vinkade och ropade till oss. Ha ha. Lite avstickare i vardagen sådär, jag menar; är det inte meningen att det ska vara tvärtom? ;)

Ha ha ha. Jag tror jag smäller av - detta ska då föreställa årets sm-låt. Bra? Ohja. Dialekten? Finaste ever. Eller...?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: